Szucsublog

Egy blog azoknak akik szeretik a verseket

Friss topikok

  • Elathan: Szikla szélén állok, Éhezem és fázok, Nem, ez nem rémálom, A végzetemet várom. Szólít a mélység, ... (2008.09.05. 22:34) XI.rész
  • Szucsu: He he he :D (2008.08.29. 14:25) XIII.rész
  • Szucsu: Na hát lehet hozzászólni. De úgy látom mostanában ez abbamaradt... :( na mind1 (2008.08.23. 22:36) XII.rész
  • Szucsu: Ja bocsesz XDXD (2008.08.12. 12:42) Az ÚJ író- Kár hogy nem titokzatoskodhatok tovább :T
  • Szucsu: Hát kösz :) (2008.08.08. 14:25) VIII.rész

V.Rész

Szucsu 2008.07.24. 10:47

Mocsár

 

Kint állok a réten,

Az állatokat nézem,

Mind szabadok

Én pedig rab vagyok.

Mint madár kit kalitkába zártak,

Kire csak a rácsok várnak.

Menekülnék, de bénák lábaim.

Repülnék, de nincsenek szárnyaim.

Ordítanék, de nem hallja senki.

S úgy érzem nincs mit tenni.

 

Az erdő felé lépek,

S az égre nézek,

Várva egy megváltó csodára,

De itt nem lelek, csak egy mocsárra

Közelebb megyek, hallom: hívogat,

Szép szavakkal csalogat.

Azt ígéri, szép helyre visz innen.

Egy világba, ahol jobb minden.

S elhiszem neki, akarom hogy vigyen

Bárhova, csak messzire innen.

 

Belelépek a sötét mélységbe,

Lábam nem ér le,

Egyre csak süllyedek

Kimászni, tudom nem lehet

Nem félek, nem kalimpálok.

Csak a végső percre várok.

Mindent feladtam,

Magam mögött hagytam,

Kinyílik most a ketrecem.

Szabadságom meglelem.

A mocsárnak köszönetet mondok

Megszűnnek most már a gondok.

 

Minden véget ér egyszer!

 

Az enyém minden éjszaka.

Megőrjít a friss vér szaga.

Mindent látok, mindent hallok,

Illatodtól megvadulok.

 

Vadász vagyok, te a préda,

A véredből iszom még ma.

Menekülj előlem kérlek,

Bennem már nem lakik lélek.

 

Századok óta itt vagyok,

De minden reggel meghalok.

Aztán felébreszt az este,

S térdelsz halálért esdve.

 

Megszánlak, ha nem szomjazom,

De számodra nincs oltalom.

Én vagyok most az istened,

Tőlem kapsz halált, életet.

 

Szemedből könny csorog, nézel.

Hidd el, tudom most mit érzel.

Én lettem te vagy fordítva,

Beleharaptam torkodba.

 

Forró vér, nekem az élet.

Még egy hosszú korty és véged.

Otthagyom a tested, nem kell,

Aki akar, temessen el.

 

Megyek, közel már a reggel,

Estig sír sötétje fed el.

Szoborként fekszem, álmodom,

Angyalként a halált hozom.

 

Az utolsó éjszakámon,

A rég kihalt Földet járom.

Kijátszottam minden lapot,

Most várom a kelő Napot.

 

Melegítse fel testemet,

Tüze tisztítsa lelkemet.

Jöjjön el a végső halál,

Hamutól lesz szürke a táj.

Mennyit érek?

Mennyit érek, ha

Akaratom ellenére élek?

Mennyit érek, ha

Nyomorúságos az élet?

Mennyit érek, ha

Szavaim földre hullnak?

Mennyit érek, ha

Süket fülekre találnak?

Mennyit érek, ha

Porszem vagyok?

Mennyit érek, ha

Egyszer meghalok?

Mennyit érek, ha

Várom a halált?

Mennyit érek, ha

Jobb lesz odaát?

 

Mennyit érek, ha

Fájdalmas a szerelem?

Mennyit érek,

ha nem lehet velem?

Mennyit érek, ha

Megaláznak?

Mennyit érek, ha

Rajtam kacagnak?

Mennyit érek, ha

Nincs jövőm?

Mennyit érek, ha

Minden álom romba dől?

Mennyit érek, ha

Hallgatok?

Mennyit érek, ha

Nem hallanak meg?

 

Mennyit érek?

Semennyit.

 

Nem én akartam élni,

akaratom ellenére vagyok itt.

Szavaim, süket fülekre találnak,

útközben, csendben meghalnak.

Csak porszem vagyok ezen a világon,

talán jobb élet vár a túlvilágon.

Fájdalmas a szerelem, mert kit szeretek

Nem lehet itt mellettem.

Fájdalmaim magamba temetve

Élem az életem, ez az én végzetem.

 

Mindezért nem érek semmit,

csak önámítás, hogy érek valamit..

 

Már nincs

 

Már nincs semmi érzés,

Már nincs fájó gondolat,

Már csak pár lépcső van,

mely megoldja a gondomat.

 

Már nincs ép ész,

Már nincs visszatartó kéz,

Már nincs barna szempár,

Már nincs bennem félsz.

 

Arcom fújja a hideg szél,

a Hold éppen most kél,

Már csak ő látja arcom,

Már nem vívom belső harcom,

...elrugaszkodom..

 

Már nincs több lépés,

Már nincs több érzés,

Már nincs több fény,

Már nincs több remény..

 

Koporsómba zárva

 

A fájdalom völgyében

A sötét hold alatt

Megásott síromból

Csak a mélység maradt

 

Hat láb mélyre hantolva

A síron nem nőtt virág

S örök bánatommal

Hanyatlott a világ

 

Koporsómba zárva

Megölelt a magány

S koporsómba zárva

Elragadt a halál

 

Elragadt magával

Elásott örökre

S nem maradt reményem

Életre, örömre

 

Csak halottas fájdalom

Mit lelkem kaphatott

Fagyos bánat szomorúság

Mit az élet adhatott

 

Örökké

 

Nyomorult életed általam veszíted

Mielőtt fegyvered előkeríted

Átvágott torokkal fekszel előttem a földön

S pokolbeli szenvedésed mostantól örök

 

Régi boldog életed örökké feledd

Mert mostantól már semmit sem tehetsz

Elvesztél! És már semmi jogod sincsen

S nem ment meg egy isten sem innen

 

A pokol tűzében örökké ég a lelked

Míg fent a dögevők eszik a tested

Neved és családod mindörökké elveszett

S téged mindenki örökké elfelejt

 

 

Kísértő múlt

 

Rég volt már, mikor féltem,

De most újra érzem

A múltból feltűnt újra valaki,

Kinek köszönhetem félelmeim.

 

Egyszer, ha nem jövök,

Akkor sikerült terve,

De mégsem megyek el örökre,

Mert, van mit hagytam a szívekbe.

 

Van, ki gyűlöl, de több aki szeret,

Ők se ejtsenek értem könnyeket.

 

Barátaim, nevessetek, ez

Utolsó kérésem felétek,

Hisz, még éltem, vidáman tettem,

Ne lássam a fájdalom könnyeket.

 

Ti, kik gyűlöltök, mit üzenek?

Most vígan lehettek,

De a sírom mellé ne gyertek,

ne nevessetek, sírjatok örömötökben.

 

Sirassátok a múltat, s gondolkozzatok

Ím, kit ellenségnek tartotok, halott.

 

Mit vétettem? Azt csak ti tudjátok,

Vigadjatok, táncoljatok!

De ne feledjétek: odaát várok rátok,

A Stüx mellett találkozom veletek.

 

Ki, hova kerül a túlvilágon?

Mennybe, vagy pokolba?

Ki - ki érdemei szerint besorolva,

A parton állva, ki jobbra, ki balra.

 

Arany középutat, itt csak az

Remélhet, ki balga, ostoba.

 

Barátaim, ismét Hozzátok szólok:

Vigyázzátok a családom,

Ne hagyjátok magára anyám, s apám,

Leányom, vigyázzátok őket, segítsétek.

Utoljára csak annyit kérek, az vesse rám

Az első követ, ki sohasem vétkezett!

 

Hibáztam!

 

Hibáztam! Ezért életemmel kell fizetnem

Hogy győzhetek még csak nem is hihettem

A kráni fejvadász sokkal erősebb nálam

Bár én is fejvadász vagyok, de nem Kránban

 

Hibáztam, amikor kikezdtem vele

Ő egy Mortel a gyilkolás mestere

Sequorja lecsap, de még kitérek

Szúrok, és vér jelenik meg pengémen

 

Hibáztam, mikor nem menekültem, míg engedte

De a bosszú és a vágyaim miatt nem tehettem

Ebben a pillanatban pengéi megsebeznek

És a kezemen a vágás nyomai megjelennek

 

Hibáztam, és már lassan itt a vég

Kezemből erősen folyik a vér

A kráni határozottan mögém lép

Fülembe súg valamit és tudom, itt a vég...

 

Háború szóval

 

"Miért a barátod pusztítod el?"

 

 

Felborult az egyensúly, nincs többé rendszer.

S harcolnod kell,

Géppel, szóval, vagy tettel.

Ember harcolnod kell a természettel!

 

Felfogtad tetted, mit a múltban tettél?

Ha szavakkal harcolsz, elbuksz.

Gépeid elpusztítanak, mint ahogy földed is elpusztítottad.

 

Mond, mire van szükséged, gépeidre,

Vagy földedre, az életet adó természetre?

Gondold meg géppel, szóval, vagy tettel?

Ember harcolnod kell a természettel!

 

 

"Egyszer, felismeri a természet,

hogy neki jobb is lehet."

 

Gyilkos Hold

 

Alakot öltött a démoni vágy,

röhög a farkasfejű gonosz.

Cseppnyi érzés sincs benned már,

sikolt a harag - dühöngök most!

 

Kígyózó soraid dühödten olvasom,

szemeim nem értik, amit látnak!

Kígyó tested lelkem köré fonod,

ez nekem végzetes kín, ugye tudod?

 

Ajkaim remegnek, véresre harapva

suttogják - gyűlöllek éjszaka Holdja!

Barangolsz bennem, lassan felemésztel,

soraimban most nagy szerelmem vész el.

 

Szavakba öltött gyilkos kés,

sóhajokban feltörő elvérzés..

A gyűlölet felé egyedül száguldok,

megszülettek bennem az új vérfarkasok..

 

Fekete Szenteste

 

Mindenki várja, mikor

jön el végre, a Szenteste.

 

De valójában hol a

béke, hol a szeretet?

 

Egyik sincs meg

az emberi szívekben.

 

Csak kis szeretetre,

megértésre vágyom,

hogy áldott és békés

legyen a karácsony.

 

Ám, vannak, kik csak

a szeretetről papolnak,

sajnáltatják magukat,

közben a másikba egy

nagyot rúgnak...

 

Csak bátran tegyétek!

Rajta, ne kíméljetek!

 

Tegnap este összetört

bennem valami, köszönöm nektek!

Az a valami, a lelkem.

 

Ám, mégis köszönöm,

mert keményebb lettem,

s rádöbbentem, sok az

álszent és gerinctelen,

kik magukat nem vállalva

csak önmagukat sajnáltatva

rúgnak abba bele,

ki nem kér mást,

csak szeretetet.

 

Hol a szeretet?

Hol a béke?

Réges - rég kihalt

a szívetekben!

S lassan kihal

az enyémben...

 

Fekete Völgyek

 

Fekete Völgyek közt jött erre a világra

S rögtön birodalmának lett új királya

Ő a Fekete Hegyek ifjú hercege

Ő lesz, ki uralma alá hajtja a Fekete Földeket.

 

Fekete Völgyek közt élte fiatal éveit

Amíg ki nem irtotta saját véreit

Utána elindult elfoglalni a világot

S addig meg sem állt, míg mindent le nem igázott

 

Fekete Völgyek közt érte utól a halál

Mikor már nem kívánt mást csak a magányt

Régi birodalma halálával véget ért,

Mert nincs olyan kiben hatalma tovább él.

 

Fekete

 

Újabb vers tele szenvedéssel,

Újabb vers, semmi reménnyel!

Újabb vers, amiben csak szomorkodok,

Egy újabb, miben az életről lemondok.

 

De döntöttem: inkább harcolok!

Mások kedvéért soha nem változok!

Akik nem fogadnak el olyannak, amilyen vagyok,

Azok ne hallgassák, amiket most mondok.

 

Fekete az égbolt a fejem felett,

Fekete a gondolat is, ami rabul ejtett.

Feketén csillog reménykedő szemem,

Feketébe burkolózott hamvadó testem.

Feketében gyászol örökké a lelkem,

Mert ebben az életben csak fájdalmat leltem.

 

Mit gyászolok? Ezt a mocskos életet,

Ami e vers megírására ihletett.

A legszörnyűbb bolygón, a földön ragadtam,

Itt kell élnem, s szenvednem magamban.

 

Még mások a világot rózsaszínben látják,

Addig az enyémet fekete foltok borítják.

Zárkózott vagyok, sokan ezt mondják,

Ám ők ezt nem tudhatják...

 

Olyan rossz, hogy másokhoz hasonlítanak,

És mindezt talán csak a tornacipőnk miatt.

Igen, mi mind egy cipőben járunk,

Ám ehhez nem kell a lábunk.

Csupán mi is ugyanúgy bánjuk,

Hogy ezt a világot feketében látjuk.

 

Ezt nem lehet szavakkal jellemezni,

Csak látni kell, és átérezni.

Arcok jelennek meg, ígéretek, mondatok, tettek,

Néha rosszul, máskor jól cselekedtek.

 

Minek léteznem, ha rossz az életem?

Minek álmodni, ha úgyis elfelejtem?

Minek vágyakozni, ha elnyom a félelem?

Minek harcolni, ha csak gyöngül a kezem?

Minek reménykedni, ha elvesztem hitem?

Minek felpörögnöm, ha lassul az ütemem?

Minek szeretni, ha viszonzás nincsen?

Minek pénzt keresni, ha már elvesztettem kincsem?

 

Minek verset írnom, ha nem olvassa senki?

Minek énekelnem, ha már nem tudok zengeni?

Minek repülnöm, ha mindig leesek?

Minek hitegetnem, ha örökké bűnös leszek?

 

Minek versenyezni, ha úgyis én vesztek?

Minek kiálltanom ha észre se vesznek?

Minek felkelnem, ha este lefekszek?

Minek csapdába esnem, ha senki sem ment meg?

 

Lassan mindent elborít a feketeség,

Lassan elszáll minden apró remény.

Lassan becsukódik mindkét szemem,

Lassan belátom: többé nem lélegzem.

Lassan tudom azt is, én már nem létezem!

 

Beszélő könnyeid

 

Hangtalan sírsz a falnak fordulva

Sajgó csontjaiddal párnádba kapaszkodsz,

Napjaid széttörve, felborulva:

Felejted a tegnapot s holnapot.

 

Feloldódsz a Semmiben,

Végül te is azzá válsz;

Máskor nem hagynád ennyiben,

De most vágyod már a halált.

 

Megváltást reméltél

Naivul és ostobán.

Túl későn eszméltél:

Árnykép után rohantál.

 

És most már vége.

Boldogságod elmúlt,

Arcodon izzik a szégyen,

Ahogyan lángszívedbe szúrt.

 

Hasztalan sírsz a falnak fordulva,

Égő ujjaiddal egy fényképbe kapaszkodsz.

Terveid széttörve, gúzsba szorítva;

Csókjára gondolsz,

Amikor eldobod a holnapot.

 

A mélybe zuhanok

 

Ezer meg ezer könnyet hullattam miattad,

Most már tudom, az ellenségem vagy!

Te vagy a végzetem, kínzol örökké,

Miattad szenvedek, s leszek a pokolé.

De te nem hallgatod könyörgésem,

Mosolyogsz, látván szenvedésem.

Éjszakákat sírok át csakis miattad,

Hogy boldog legyek, sohasem hagytad.

Leesek miattad, örökre lezuhanok,

Apró emléket, vérfoltokat hagyok.

Csak zuhanok a sötétségbe, ahova taszítottál,

Bár utáltál, nekem mégis sokat számítottál.

Álmomban is mindig csak rád gondolok,

Éjszakánként érted véresen kiáltozok.

És te, te még most sem veszed észre,

Hogy miattad kerülök most a mélybe!

Segítségért kiáltok hangosan neked,

De te nem hallasz, nem nyújtod kezed.

Leesek miattad, örökre lezuhanok,

Apró emléket, vérfoltokat hagyok.

Csak zuhanok a sötétsége, ahova taszítottál,

Tényleg úgy gondolod, jobb nekem a halál?

Ridegség, sötétség, hideg futkos hátamon,

Bár ne látnám, de szemedben ott van a szánalom.

Látod, hogy miattad sírok és szenvedek,

Gyilkos tőröm fogom, hamarosan elvérzek.

Mert leesek miattad, örökre lezuhanok,

Itt nem segítenek már semmilyen angyalok..

Darabokra török e hideg éjszakában,

Érzéseim itthagyva testem minden hamvában.

Elvesztem szörnyű, hűvös éjszakában,

Nem látlak többet, meghalok a magányban!

 

 

Igen itt van! Egy újabb adag  Kiswuff vers. Alap téma hogy szerintetek melyik a legjobb.  KOMMENTEZNI!!!!!

 

Ja igen és  BIBIBÍÍÍÍ:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsublog.blog.hu/api/trackback/id/tr17583044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása