Szucsublog

Egy blog azoknak akik szeretik a verseket

Friss topikok

  • Elathan: Szikla szélén állok, Éhezem és fázok, Nem, ez nem rémálom, A végzetemet várom. Szólít a mélység, ... (2008.09.05. 22:34) XI.rész
  • Szucsu: He he he :D (2008.08.29. 14:25) XIII.rész
  • Szucsu: Na hát lehet hozzászólni. De úgy látom mostanában ez abbamaradt... :( na mind1 (2008.08.23. 22:36) XII.rész
  • Szucsu: Ja bocsesz XDXD (2008.08.12. 12:42) Az ÚJ író- Kár hogy nem titokzatoskodhatok tovább :T
  • Szucsu: Hát kösz :) (2008.08.08. 14:25) VIII.rész

2010 - Valami új. ("BorostyánoS időszak /2012.05.08/")

Szucsu 2010.12.10. 16:22

Ezek vagyunk mi

Eladott...
Szeretet és bizalom
Ezek vagyunk mi
Az egyenes vonalon
Nem tudtunk menni

Halvány árny vagy már
Halványabb mint minden
Elcsitult a vihar, nem kár
Elmosta mit hittem

Egy árnyék vagy csupán
Egy lekopott fal oldalán
Egy torz alak, légvár
Sírni ezért már rég kár

De a szemeim szárazok
A sírás messziről kerül
Minden emléket átadok
Lelkem más falára vetül

Ez egy új fejezet
Egy teljesen új nap
A sors másfelé vezetett
Új életet, álmot ad

Nem tudom mit hittem
Mikor a szakadó esőben
Virágot s bizalmat vittem

Mára már jól vagyok,
Nem érdekelnek a csillagok
Van akinek bizalmat adhatok

Hogy mi lesz belőle?
Nem tudhatom előre...

 2010.12.10

Borostyán

Decemberi szép estén
Lila ködbe beleesvén
Eszmélésnek előestjén
Szivárványszínt festvén
A Tisza vad vizére.

Egy odvas tölgyfa tövében
Borostyán kúszik az ég felé
Hátán lepel, harmatcsepp ölében
S Áhítattal állok elé

Eddig észre sem vettem
A természet e csodáját
S lám, máris megszerettem
A Tisza gyönyörű virágát

Valódi érzés ez?
Vagy csak a tél betegít?
A csodálat körülvesz
Ölel, simít, leterít...
Nem tudom.
 

2010.12.12.

Idő és bizalom

A tiszta havon lépkedek
Hideg szél fújja arcom
Ha jól döntök, élhetek
Reményt látok azon az arcon

S kérdőre vont, biztos ez?
Egy szót suttog a csípős szél
Kimondanám, de elkap a félelem
Valami nyugtat: minden ember fél

S ha kérdőre vonom, biztos ez?
Ha az Ő válaszát várom
Mi lesz az a titkos nesz,
Amit a szél súg a határon?

Egy valamit tudok
Ha ránézek elmosolyodok
Ha nevet, én boldog vagyok
És csak egy valamit akarok

A szerelem egy furcsa dolog
Megragad, felemel az isten egére
Mindened csak körülötte forog
Megérte barátom, bizony megérte

Én nem szeretném elrontani!
Nem szeretném hogy ne szeressen
Nem tudom még elmondani
Nem kérek mást ez egyszer

Csak időt és bizalmat.
 

2010.12.13.

Akasztófára való

Számat szóra nyitom
A mindenséget szólítom
Tudja meg a titkom
Lelkem ezzel gyógyítom

Él közel egy szép virág
Leszakítni nem merem
Ilyen szép még egy király,
Nagy kertjében sem terem

Gyökerei mélyen a földben
Nem fújja el semmilyen szél
Szára erős, a téli ködben
Nem fázik, hidegtől nem fél

S egy ilyen erő mellett
Mit hiszek én, halandó...?
Egy gyáva, balga szerzet
Egy akasztófára való...

2010.12.14.

Burkolt szavak

Miért van az hogy minden tettem,
Rosszul esik másoknak?
Talán azért mert ilyen lettem
Kívül csendes, de belül átok van

Miért van az hogy a szó
Amit kimond ez a bűnös száj
Az senki másnak nem jó
Pedig amit gondolok, teljesen más

Ha a lélek vallatószék előtt
Mindent mond csak hogy ne értsék
Holott tudja mit akar: Csak Őt
Hogy a burkolt szavait megértsék

2010.12.15.

Elveszek a szemeiben

Elveszek a szemeiben
Abban a mély kékben
Ott folyik az ereiben
Az angyalok vére

A szárnyait biz' jól rejti
Egy jelét sem mutatja annak
Hogy ő más valami, nem emberi
Hanem egy földre szállt angyal

Elveszek a két szemében
Ki tudhatta előre?
Ott pihen édes kezében
Romlott lelkem gyeplője

És simítja kedvesen, puhán
Mint úrihölgy az ölebét
Pedig ezen az útszéli kutyán
Nincsen kedves vagy szép

Elveszek a kékségben
S ő az egyetlen menedékem
Ebben a kusza térségben
Ezen a pokoli vidéken

2010.12.17.

Jó lenne

Ráismertem. Én vagyok az.
Pontos tükör előtt állok,
A tömegben ő is ugyanaz,
Pedig csak egy érintésre várok.

Én próbálok mindent jól tenni,
Jó lenne egyszer már jó lenni.

Ne hidd azt hogy én
Nem küzdök magammal minden nap,
Ne gondold azt hogy én
Meg vagyok elégedve magammal...

Én próbálok mindent jól tenni,
Jó lenne egyszer már jó lenni.
 

2010.12.22.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsublog.blog.hu/api/trackback/id/tr282507070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása