Szucsublog

Egy blog azoknak akik szeretik a verseket

Friss topikok

  • Elathan: Szikla szélén állok, Éhezem és fázok, Nem, ez nem rémálom, A végzetemet várom. Szólít a mélység, ... (2008.09.05. 22:34) XI.rész
  • Szucsu: He he he :D (2008.08.29. 14:25) XIII.rész
  • Szucsu: Na hát lehet hozzászólni. De úgy látom mostanában ez abbamaradt... :( na mind1 (2008.08.23. 22:36) XII.rész
  • Szucsu: Ja bocsesz XDXD (2008.08.12. 12:42) Az ÚJ író- Kár hogy nem titokzatoskodhatok tovább :T
  • Szucsu: Hát kösz :) (2008.08.08. 14:25) VIII.rész

X.rész ----JUBILEJUUUUUUUMMMMM-----

Szucsu 2008.08.08. 14:13

 

KisWuFF versek

 

Vándor

 

Nézz rám, Vándor! S belelátsz a Végtelenbe

Szívből és gondolatokból szőtt Nagy Terekbe

Értelmet s megértést kérő barna szemekbe

Melyek mögött engem megtalálsz...

 

S térj meg fáradtan felhőkben úszó szép hegyekbe

Keress menedéket földbe-hóba ásott szűk verembe'

Vessz el e Végtelenbe, Nagy Terekbe, barna szemekbe

Ha engem keresel, itt megtalálsz...

 

Nem vágytam méreg lenni lüktető kék erekbe'

Ható-, és hajtóanyag lenni gyógyszerekbe'

Pusztán gondolat s érzés lenni emberekbe'

Mely, hiszem, én vagyok...

 

Gyújtós, lélekben szépen megrakott szenekbe'

Egyszerű emberként tükröződni emberekbe'

Jóbarát lenni hosszúra nyúló, gazdag életekbe'

Fogd kezem, én itt vagyok...

 

Embernek lenni emberi életemben

S nem élni többé keserű félelemben

Meleg érzés lenni Kedvesem szívében

Karjai közt feszülő szivárvány ívében

Szemét, szívét tükrözve barna szememben

Finom lelkét fürösztve szerelmemben

Ádámként ölelve Őt Édenemben

Dallá olvadó Múzsa énekemben

Többé nem félni én nekem, nem

Csak élni, élni, élni

S nevető ajakkal halni

S visszhangozni Végtelenbe, Nagy Terekbe,

Barna szemekbe, szép hegyekbe, szűk verembe,

Kék erekbe, gyógyszerekbe, életekbe, emberekbe,

Belehalni a Szeretetbe...

 

Játszik velünk a tavasz

 

Játszik velünk a tavasz

reggelente a Nap égető sugara

ébreszti szemem vakságát

s esténként derűs zápor friss

vize öntözi arcom

Már ülnek az első fecskepárok

a villanypózna vékony drótján

s leköltöznek az égi csillagok:

gesztenyefáink ezer ágának

hegyén égnek, lobognak az esti fényben

Egész éjjel égnek de tüzük

nem emésztő: hajnalra még

fényesebb s bátrabb szemük

kacsintása, majd hét éj

múltán az apró csillagok sora

zöld levélkék szárnyas

angyalává nő lobogva s táncolva

az élet szelének friss

halálszagú csendjében..

 

Feledés

 

Éjnek éjjelén egy kastélyban jártam,

Sűrű, fehér köd úszott utánam.

Eltakart mindent mi való és élő,

Aztán könnyű árnyak kúsztak lassan elő.

 

Láthatatlan hangok kacagtak némán,

Nagy szemek meredtek a sötétből énrám,

De én csak mentem meg nem rémülve,

A való világ elől messze menekülve.

 

Befogad a sötét minden új belépőt,

S örömmel fogadja a visszatérőt.

Jótékony álmot bocsát a szemére,

Néha gyógyírt is hoz háborgó lelkére.

 

Mikor felébredek e rövid feledésből,

Úgy érzem, kiléptem testem börtönéből.

Ám ez is csak egy csalóka álom,

Melynek már vége, de én újra várom..

 

Este

A sötétség leszáll, nyílik egy kapu, sír az éj

Kél a köd, halott arcokat simogat a szél

A temető sötét, csendes, biztonságos, hisz él

Senki sem érti szavuk, csak a sejtelmes éj

Vérvörös a hold az égen

Ilyet nem láttam csak régen

Csak mikor szemembe nézett mélyen

És én nem voltam eléggé résem

 

Jött a tőr és a fájdalom

Hogy nem figyeltem bánhatom

Szívemből folyik a vér, mely hatalom

Hogy vörösre festi a pengét, láthatom

 

Lassul a légzés, tompul az érzés, marad a kéj

Jön a hideg, a nyirkos föld, és újra csak a vér

Vörösre fest mindent, amit csak elér

A sötét leszáll, nyílik a kapu, és sír az éj

 

Egy halott lelke

 

Őszi napon, esős időn

Lágy szellő suhan át a temetőn.

A gyász hangulat körbefonja a teret

S a halott lelke keserűen nevet.

 

 

Megáll az idő, elsötétül minden

Fekete felhők úsznak az égen.

Víz helyett vér ömlik az égből.

Gyűlölet fakad minden élő szívből.

 

Fekete koporsóban fehér selyem párnák,

Ezek közt alussza egy halott az álmát.

Sápadt, sima arcán nincs többé indulat,

Megölte Őt a sok szerelmes gondolat.

 

 

Jövőkép

 

Eljön a vér a fagy a halál

Most minden véget ér talán

Eljön az utolsó harc a vég

De egy hang mondja küzdeni még, még

 

Még egy utolsót, a végső ítéletért

Az életért s a szerelemért

Mindazért mi egykor fontos volt

Már a szívemnek is csak egy szürke folt

 

Korom sötét, csak a vér szaga édes

Nem látni semmit mi szemnek ékes

Se élet, se nap, se föld, se hold

Csak a kegyetlen végzet, ami kiolt..

 

Barátság

 

Külsőleg sétál az árnyakban egy alak,

Társak nélkül is kész,

De a tartalom elvész,

Néhány emberben él csak.

 

Ez kevés, ezek csak szavak,

Az érzés számít,

Hisz a szó csak ámít,

Az ember az vak.

 

Mi a barátság ma?

Az összetartás hatalma?

Kiveszett a szeretet már.

 

Hol a szeretet, mi a törődés?

Csak az érzés a kérdés?

A válaszom: sírtál már?!

Mikor öleltelek

 

Mikor öleltelek

Miért nem roppantottál össze?

Lettél volna ocsmány, gonosz,

S most nem lennék ennyire gyönge...

 

Mikor könyörögtem

Miért nem fordítottál nekem hátat?

Lettél volna rideg, jégszívű

S most nem kísértene gyötrő árnyad...

 

Mikor zokogtam

Miért nem döftél hegyes tőrt belém?

Lettél volna gyilkosom

S most halott lenne minden remény...

 

Mikor továbbálltam

Miért nem hagytál végleg békén?

Lettél volna szabad madár,

S akkor most nem állnék a szakadék szélén...

 

Íme...e percben

Megsebzett szívem ismét a tiéd,

S lehajtott fejjel, halkan,

Zokogva kérdem én: szeretlek... de miért?!

 

Halott lélek

 

Lemegy a Nap, s felkel a Hold

Eszembe jut Ő, ki már holt

Emlékszem hisz szerettem

Ő volt az első, sosem feledtem

 

Velem volt még élt

S eljött, ha Hold kélt

Mienk volt a nap s az éj

De most csontjai porát viszi a szél

 

Eszembe jut egy dal, a mi dalunk

Melyet már újra sosem hallgatunk

De várjunk csak, múlik a Hold, s a Nap kél

Hisz Én vagyok a Halott és Ő Él

 

A némaság pokol

 

A kétségbeesés ijesztő érzése

fut végig remegő testemen,

lelki fájdalom marja ismét

kiszáradt lelkemet.

 

Egyszercsak belémhasít a felismerés:

elveszítettem valakit...

Elhagytam valami számomra fontosat,

s most hirtelen rettentő hiányom támadt.

 

Már hónapok teltek el azóta,...

de még mindig nem fogadtam el,

hogy csalódtam.

 

Csak néhány egyszerű kérdés,

mely szívemet nyomja:

Miért kellett ezt tenned?

Miért én csalódok újra?

 

Nem tudom elhinni,

hogy nem fáj a szíved...

Ennyire nem ismertelek?

Vagy őszinteségedet csak tetetted?

 

Válaszra várok,

de nem szólsz,

a némaság pokol,

ezt te is tudod...

 

 

Álmok nélkül

 

Az álmok nekem már semmit sem jelentenek,

Mert azokat már régen elfeledtem

Hiába, amit ott megtehettem azt itt nem

De akkor is, jobb lesz álmok nélkül nekem

Nem hiszem, hogy túlélem e kemény telet

S testemet elhagyja megfáradt lelkem

Egymagam sétálok a keserű esőben

S bízok még az utolsó erőmben

De az is elfogy lassan már

S nem marad más csak a gyönyörű halál

 

Angyalfény

 

Fagyba zárt emlékezet a csillagtalan éjben

A szűz magány fátyla borítja törött szívem

A feledés elrejthet a nap rémálmaitól

Ha lelkemet angyalfénnyel nem táplálom

 

Eónok bolyongnak a karmazsin univerzumban

S töltik meg az űrt hulló csillagokkal

A sötétben egyedül alszik egy szempár

Hol a lidércálom fénye lassan rámtalál

 

A jéghideg tó vizét a napsugár megtöri

De a megfagyott levegő még élteti

A halhatatlan szilánkok arcomat felsértik

S véres könnyeim itatnak engem is

 

Kristályajkamon a halott vér elnémít

Lázat tükröző szemem kínnal pusztít

Mert fogvatartott pillantásom átok

Hisz folyton csak angyalfényedet látom

 

Árnyak borzalma

 

Az öreg szemüvegét félretette

nem gondolt másra, csak a rettenetre

mikor becsúsztatta a tárat

fáradt volt, olyan fáradt...

 

Naponta új kocsmák,

átvirrasztott éjszakák

fotók a szerettekről,

közös ünnepekről...

 

Szívébe meleget lopott az emlék

Legszívesebben veletek lennék...

Biztosan csak káprázat

hogy a fotó int...

hívogat...

 

Próbára teszel, Uram, tudom,

és erős leszek, nem hagyom,

hogy eltántorítson a káprázat,

szem előtt tartom az igaz utat!

 

Isten? Milyen isten?

Idekint semmi sincsen,

csak a végtelen hideg...

Szólt a gyermek.

 

Isten? Igen, itt megtalálod,

saját szemeddel látod,

hogy az igazi úr az iszony...

Szólt az asszony.

 

 

 

Na végre. Behoztam a lemaredásaimat. A feladványt eddig kitalálták: KisWuFF, Angu, Dave

KOMMENTEZNIIIIIII.  TUDJÁTOK A DOLGOTOKAT

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsublog.blog.hu/api/trackback/id/tr59606846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása