Szucsublog

Egy blog azoknak akik szeretik a verseket

Friss topikok

  • Elathan: Szikla szélén állok, Éhezem és fázok, Nem, ez nem rémálom, A végzetemet várom. Szólít a mélység, ... (2008.09.05. 22:34) XI.rész
  • Szucsu: He he he :D (2008.08.29. 14:25) XIII.rész
  • Szucsu: Na hát lehet hozzászólni. De úgy látom mostanában ez abbamaradt... :( na mind1 (2008.08.23. 22:36) XII.rész
  • Szucsu: Ja bocsesz XDXD (2008.08.12. 12:42) Az ÚJ író- Kár hogy nem titokzatoskodhatok tovább :T
  • Szucsu: Hát kösz :) (2008.08.08. 14:25) VIII.rész

IV. rész

Szucsu 2008.07.22. 14:09

 

Depresszió

 

Magamba zárva

ablakot nyitnék,

nem találom.

 

Csodára várva,

tétlenül ülve

szürkül világom.

 

Szememen hályog,

a szám meg csak tátog,

gondolat nincsen.

 

S hiába féltem,

szóródik széjjel szívemből

összes kincsem..

 

Hajnali halál

 

Remegek, közeleg az éjjel,

Lelkemet aggodalom tépi széjjel.

Egyedüllét, igen, ettől félek,

Sötét, hideg magányról beszélek.

 

A kertben ülök, rámsüppedt az este,

Hidegen körbefon hajlékony teste,

Nem fáj, vagy csak megszoktam talán,

Végignézek a házak feketés falán.

 

A szorongást alkonyatkor érzem,

Mikor a nap még nem ment le egészen,

És a kapuban várakozik engem lesve,

A fekete és hűvös, kegyetlen este.

 

Aztán az alkony lágyan tovaillan,

És az este feketéje lábamon csillan.

Megremegek, érzem magányát belül,

Amint kényelmesen a kert egészén elül.

 

Nézem szótlanul, nézem némán,

Tűnődöm szívem magányán,

Hogy miért e sok átvirrasztott éjszaka,

Szívem valakihez miért nem talál haza?

 

Bús gondolatok ezek, átjárnak peckesen,

És közben kedvem lehangolják teljesen.

Ő akar engem, csak ő, az este,

Ezért telepszik rám, oly mohón a teste.

 

Fullasztóan önző, csak magának akar,

Lelkemből jég keze darabokat kimar,

Miközben egyre csak gunyorosan kacag,

Segítségemre, tudja: senki sem szalad.

 

De téved, segít egy puha léptű angyal:

A kert végében feldereng az aranyszínű hajnal.

Az este bosszúsan megrázza loboncát,

És szalad a kerten, az utcán át.

 

Vajon hova fut? - mélázom egy darabon,

De szemem megakad a tündöklő hajnalon.

Szívemben szétárad fáradt nyugalom,

S fejemet lágyan ölébe hajthatom.

 

Érzem tagjaimban szeretet árad szét,

Érzem talpam alap a föld melegét,

És ekkor lelkem a végtelennek ajánlom fel,

És az boldogan tovarepül az aranyló semmivel.

 

Vikingtemetés

 

Lelkem tengerében sodródom,

Kis csónakomba fekszem,

Hallom is a víz moraját,

De már rég leengedtem.

 

Jöhetne utamba egy zátony,

Mi fekhelyem megtöri,

Áradna be lassan a víz,

Majd ladikomat ellepi.

 

Kívánom! Bár lenne vihar,

Ami csónakom elnyeli,

Nem gyötörne engem bánat,

S testemet majd iszap fedi.

 

Csak lenne előttem vízesés,

Vezethetne felé az ár,

Bátran szembe néznék vele,

Nem rendítene meg a zuhanás!

 

Ha egyik sem jönne el,

Csónakom felgyújtanám,

Végre újra tüzes leszek,

Mint egy utolsó vikingutazás.

 

Vérbe fagyva

 

Oh, csend, csend van,

Némán fekszem a kádban.

A víz már rég lefolyt,

S ez a szag... szinte megfojt.

Torkomnak már nincs többé szava.

"Hiszen ez a vérem szaga!"

Hasít belém a felismerés.

Csak a csend, én és

Mindenütt a csillogó vér.

Látom magam, gyenge kezemből

Kiesett penge, s a szememből

Kialudt a sötét fény.

Csuklóm csontig felvágva

Minden gondot áthágva

Csak fekszem a kádban.

Üveges szemmel nézem a

Plafont, miközben árad a

Sötéten csillogó vér szaga.

 

Utolsó felvonás

 

Fájdalom, könnyek, és sivárság!

Reménytelen, gyönyörű világ!

Szeretek, szüntelen szeretek!

Álmodok! Varázslatos képek!

Szenvedek! Valóság: könyörtelen!

Halál! Megoldás! Ez végzetem!

Ne kérdezz, hogy miért! Ez maradt!

Vérzik már a szívem! Szétszakadt!

Megmentenél? Fájdalom lenne!

Segítenél? Tarts emlékedben!

Őrizd verseimet! Örökség!

Szerelem, szenvedés, és a vég!

 

Sötét gondolatok

 

Üres csend mutatta félhomály

Hangtalan sikolyom megtalál

Talán megmutatod mi a világ,

Hol a szép világosság?

 

Addig is várok Rád szörny magamban

Szólok de nem mondok hallottnak

Legyen ez a vég, vagy halálom napja

Én várok magamat szétmarcangolva!

 

Jöjj, hozd reményed nekem

De ez, nem hiszem, hogy segítene

Szobám már rég zárkám

Hallott virág nyílik ablakán

 

Lassú alkonyt nagyon várom

Minden bú, s sötét e világon

Életed vize részegítő italom

S egy csepp véred magzatod

 

Éj s vele a rettenet,

Nekem tán éltető elemem?

Minden egy, és egyetlen

A világ mindenki ketrece!

 

S én nem leszek egy helyen veletek!

 

Rothadó világ

 

 

Ne félj, látod én sem félek.

Rothadó világban élek,

Még sem rettenek semmitől.

A vérfarkas nem öl,

Csak ha éhes.

Sötétben ne félj nincs mitől,

Ott a denevér röpte suhog,

Nem bántanak az éji árnyak.

Rongyokba bújt démonok

Sem támadnak ránk,

Ők is kerülik a föld mocskát.

 

Néma szél

 

Sírok felett fújt át a néma szél

Hiába néma, mindenhol titkokat mesél

Birodalmak bukása, háborúk és halál

Mindent látott, ott is volt hol már nincs madár

 

Látott mindent, pusztulást és életet

Fellobbanó és kihúnyó szerelmet

Elfek és emberek bukását

S a Sötét Úr feléledő világát

 

Örök magány

 

Nyilallás a szívemben mit éreztem én,

Mikor te kedvesen a szemembe néztél.

Gyönyörű szemed lett az én vesztem,

Megbabonáztál, s én belédszerettem.

 

Minden perc csoda volt, ha mellettem voltál,

Őriztem álmod, ha nálam aludtál.

De elmúlt valami, s te eltávolodtál,

Szívem magányos, mindig csak rád vár.

 

A szívem elraboltad, de a testem nem kell,

Jöjj akkor Halál, a testem te vedd el.

Odaadom neked ócska, rongy életem,

Mert akit szeretek, nincsen már mellettem.

 

Átmetszett erekkel, forró vízben ülve,

A kád vizét a vérem festi át vörösre.

Gyomrom legmélyén apró pirulák

Bomlanak, s zengik a Halál dalát.

 

Testem kihűlve, halottasházban,

Lábujjamon apró bilétával

Fekszik egy fémlapon,

Örök magányban.

 

Nem fog...

 

Kifejezni nem tudom,...

nem tudom leírni...

Nincs szó,

mely dühömhöz fogható.

 

Ez a sorsom?

Csalódás csalódást követ?

Ezt kell elfogadnom?

Nem...én ezt nem teszem.

 

Nem akarok beletörődni,

hogy szívembe kést szúrtál...

Bármennyire is fáj,

...a barátom maradtál...

 

Odamennék hozzád,...

megölelnélek...

De nem teszem,

mert azt látom, hogy nem

érdekellek...

 

Ez már megalázkodás??

Bűn,hogy az én büszkeségem

nem nő felül azon az érzésemen,

hogy te vagy a legjobb barátom??

 

A tied bezzeg túlszárnyalta...

Valóban óriási büszkeséggel,

s jó kedvvel tetteted bánatod??

 

Egyáltalán,...érdekel ez az egész??

Érdekel,hogy nem vagyok veled többé?

Neked ennyit jelentett?...

Mondhatom...hát szép...

 

De amit most mondok,az is igaz...:

az én szívem nem fog megnyílni többet feléd...soha....

 

Mulatok a halálon

 

Ha eljő az én időm,

S az égiek is úgy akarják,

Kitárt karokkal ölelem magamhoz

Az éjszínű Halált.

Feszes kebleit keblemhez szorítom,

Holló-fekete haját hátra simítom,

Méz ízű ajkait ajkamra veszem,

S az Embert végül is kinevetem.

 

A Mélységbe, csókjaival taszít,

Keserédes álom, mely lágyan ringat,

Fekete-fehér, akár egy ósdi film

Elmossa lassan titkos vágyainkat.

Szétárad a testen, mint szomorú selyem,

Bolyongok az éjen át, végső nyughelyem,

Kacagva suhanok e csendes éjszakán,

S mulatok a Halálon magán!

 

 

Írta: Kiswuff

 

Lesz még sok kiswuff vers . Remélem várjátok, mert én igen! :D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsublog.blog.hu/api/trackback/id/tr65579987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szucsu · http://szucsublog.blog.hu 2008.07.22. 14:15:30

Szerintetek melyik a legjobb?

Nekem az "Utolsó felvonás" tetszett a legjobban.
Valahogy elmond mindent. És még az én hülye ( kiswuff: csak a nyelvtani szabályok miatt írom "LY" vel XD )
fejem is megérti.

Elathan 2008.07.22. 21:45:58

Néma szél, Vérbe fagyva és Utolsó felvonás.

A néma szél az alábbi két sorral fogott meg:

Elfek és emberek bukását

S a Sötét Úr feléledő világát

Szucsu · http://szucsublog.blog.hu 2008.07.23. 08:34:14

Elathan kicsit sem vagyunk fantasy mániásak mert nekem is az a rész tetszett a legjobban. LOL :D
süti beállítások módosítása