Szucsublog

Egy blog azoknak akik szeretik a verseket

Friss topikok

  • Elathan: Szikla szélén állok, Éhezem és fázok, Nem, ez nem rémálom, A végzetemet várom. Szólít a mélység, ... (2008.09.05. 22:34) XI.rész
  • Szucsu: He he he :D (2008.08.29. 14:25) XIII.rész
  • Szucsu: Na hát lehet hozzászólni. De úgy látom mostanában ez abbamaradt... :( na mind1 (2008.08.23. 22:36) XII.rész
  • Szucsu: Ja bocsesz XDXD (2008.08.12. 12:42) Az ÚJ író- Kár hogy nem titokzatoskodhatok tovább :T
  • Szucsu: Hát kösz :) (2008.08.08. 14:25) VIII.rész

I.rész

Szucsu 2008.05.30. 20:08

Elathan verse:

Nem mondott hozzá címet ezért én elkeresztelem :P

Bérgyilkos
 

Szeme sarkában egy árnyékot látott,
Tudta, maga a Bérgyilkos járt ott,
Tudta, végzete utolérte,
Maga a Bérgyilkos jött el érte.

Tudta, az őrökért hiába kiált,
Tudta, a Bérgyilkos nem ejtett hibát,
Tudta, most már mindennek vége,
Maga a Bérgyilkos jött el érte.

 

Saját versek

Világomban

 

Taposunk együtt a sárban

Látom te is ezt teszed

Úszunk szemben az árral

És én úszok melletted

 

Bakancsunk a bánat

A sár pedig a mai világ

Az igazért akárki kiállhat

De elkövet egy nagy hibát

 

Mert minden nap

Minden nap látom

Csak imádkozik a pap

Nincs igazság a világon

 

Mi csak ülünk a tv előtt

És nézzük a hazugságot

Mi csak ülünk a déli pihenőn

És nézzük a napi átkot

 

Ha megyünk az utcán

Egy csöves éppen maga alá csinál

Érezzük a szenny átható szagát

Mely megmutatja milyen az élet

 

Nincs olyan aki megvédene

Aki elénk állna

Nincs olyan aki megvédene

Az ellenségre halált kiáltva

 

Csak táncolunk a golyók elöl

Madzagon táncoltatnak minket

Az élet színpadán báboznak velünk

Innen menekvés már nincsen

 

 

Kitartó

 

 

Rozsdás penge áll a falban

Nincs szükség a hazug szavakra

Veled megyek mindenhova

Kitartok én úgy mint soha

Harcolj te is az igazadért

És a nyomorult életedért

Egy balta áll a fejedben

De így is kard a kezedben

Aki ostoba, aki áruló

Aki szép aki jó

életedet teszik tönkre,

      bele döglenek a földbe

Nem tudok

 

 

Nem tudok verset írni

Nem tudok szépen nézni

Nem tudok elindulni

Nem tudok gondolkozni

Nem tudom azt amit mindenki tud

Nem tudok semmit ezért elindulok

Nem tudom az utat hogy merre menjek

Nem tudom hogy a sors merre vethet

Nem tudom mit csinálok

Nem tudom azt mire várok

Nem tudom hogy mennyi kell még

Nem tudom megélni más életét

Nem tudom hogyan jó neked

Nem tudom hogyan bánjak veled

Nem tudom mire vagyok jó

Nem tudom mire jó a szó

Nem tudom merre vet a sors

Azt tudom hogy most még itt vagyok


Nem értem

 

 

Nem értem miért adok

Nem értem miért kapok

Nem értem miért Fekete a fehér

Nem értem azt hogy mi a létezés

Nem értem azt amit beszélsz

Nem értem azt hogy miért félsz

Nem értem mit teszek és gondolok

Nem értem azt amit mondok

De azt értem hogy itt vagyok…

 

Foszlás

 

 

Kitettem a testem rohadni az útra

A nap forrón égeti, marja

Dögkeselyűk gyülekeznek a szagra

És vicsorgó pofával szálnak rája

Belecsípnek  a rohadó húsba

A fájdalom belülről köt gúzsba

 

Ebből élnek ők

A rohadó húst zabáló keselyűk

Legyek szállnak rá

Ők rendeznek most lakomát

Szövetről szövetre fúrnak

A percek az órák múlnak

 

Időről időre kevesebb

Kevesebb hús marad a testemen

Csontjaimban kukacok mozognak

A keselyűk esnek neki az agyamnak

Átható bűz terjed az úton

És a házakon túl

 

Szemem kifordulva mered az égre

Éljen! Meghaltam végre

Életem vagy halálom legszebb napja ez

Dögök élősködnek testemen

A föld elszív mindent

Csak menjek már el innen

 

Búgócsiga

 

Színes és forog

A gyönyörű búgócsiga

Kék piros melódiákat dalol

A földön forogva

 

A muzsikát senki sem hallja

Csak magukra gondolnak

Élet táncában forog

A csiga magában dalol

 

Mert mi is ott vagyunk az egyik körben

Életünk furfangos útja

Mi is meghalljuk egyszer

Aztán újra meg újra

 

Amíg a hatalom él és ő zenél

Ő fújja a halál furulyáját

Addig az ember süket és nem él

Járja némán a halál táncát

 

Addig nem lesz béke s szabadság

Mind csak egy hangjegy vagyunk az életben

Addig nem lesz összefogás

Amíg a halál fújja a muzsikát

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsublog.blog.hu/api/trackback/id/tr2495590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása